Michelle Obama: What should she wear?

door Kirsten Ujvari 08 January 2009 0 reacties

Door de verkiezingscampagne heen heeft Michelle Obama zich als een waar nieuw stijlicoon opgeworpen. Ze wordt vaak vergeleken met wijlen Jackie Kennedy. Michelle zal altijd trachten zoveel mogelijk grote namen (Chanel, Valentino,…) te vermijden in haar garderobe om dat bescheiden imago te behouden. Stijlvol is ze, dat mag gezegd worden. Haar positieve, eerlijke imago heeft haar man Barack zeker geholpen om het mooie Amerikaanse gezinsplaatje tijdens de campagne neer te zetten.

Nog even en de eerste zwarte president van de Verenigde Staten wordt beëdigd. Naar aanleiding van dit evenement doen er allerhande speculaties de ronde over wat Michelle Obama wel zou aanhebben. Ontwerpers dromen ervan om haar voor deze avond te mogen kleden. In Amerika gaan ze weer helemaal uit hun dak.

verder lezen

Nieuwe trendy kleuren voor de lente en zomer 2009

door Kirsten Ujvari 07 January 2009 0 reacties

Tijdens de voorbije herfst/winter collectie die volop in de soldenrekken ligt, zagen we dat purper en helder blauw op de voorgrond traden. Zoals dat meestal het geval is worden deze kleuren naar het volgend seizoen verder doorgetrokken door de ontwerpers. Deze kleuren evolueren wel van hun harde, heldere toon naar een zachtere variant. Zo zal bijvoorbeeld het helder kardinaalpaars in een zachte lavendelkleur getemperd worden in de lentecollecties. Men geeft hierdoor als het ware het paars een zomerse look.

verder lezen

New York Times plaatst advertentie op voorpagina

door Stef Verbeeck 07 January 2009 0 reacties

Vanaf de eertse verschijning van de Amerikaanse krant The New York times kon je van één ding zeker zijn: op de voorpagina zou nooit een advertentie te zien zijn, enkel headlines en belangrijk nieuws. Zo volgt de krant de trend waaraan ook al USA Today en de Wall Street Journal meededen sinds enkele jaren. Vermoed wordt dat de uitgever van de krant zo probeert de teruglopende advertentieinkomsten op te vijzelen.

verder lezen

Mijn impressie van 2008 adhv mobile photos

door Stef Verbeeck 04 January 2009 0 reacties

Op het einde van een jaar wordt u traditioneel overspoeld met allerhande lijstjes en resoluties. Dus dacht ik dit jaar eens wat anders te doen en u te vergasten op enkele fotografische “pareltjes” die ik dit jaar met mijn lichtjes geweldige HTC TyTN II smartphone getrokken heb terwijl ik bezig was met dagdagelijkse bezigheden die horen bij mijn beroep. Vergeeft u mij vooral de lage kwaliteit van de foto’s, het blijven mobiele plaatjes, het is het idee dat telt.

verder lezen

Een spetterend 2009 gewenst!

door Stef Verbeeck 04 January 2009 0 reacties

Vooreerst willen wij u -en in het bijzonder onze klanten en partners- in naam van het hele Twizted team een spectaculair 2009 toewensen. Het spreekt voor zich dat het nieuwe jaar er een wordt vol nieuwe uitdagingen en een alsmaar grotere nood om u te onderscheiden.

Want wij gaan ervan uit dat iedereen de keuze heeft uit twee belangrijke opties dit jaar: ofwel alles ondergaan met het risico uw groei te remmen, ofwel een duidelijk verschil maken met de andere spelers in uw markt. Heeft u zich al afgevraagd hoe u uzelf en uw merk in 2009 innovatief moet presenteren aan uw potentiële consument? Kent u de strategische tools die uw reputatie zullen versterken de komende maanden?

Januari is dé maand bij uitstek om eens contact met onze consulenten op te nemen en het samen te onderzoeken! Over goede voornemens voor uw portefeuille gesproken…

Hoe shop je het best in de soldendrukte?

door Kirsten Ujvari 31 December 2008 0 reacties

Jullie kennen het fenomeen wel:solden. Superdrukke winkels, een massa mensen, alle kleding door elkaar op enkele rekken, met andere woorden chaos! Hoe ga je nu efficiënt te werk om toch het beste uit je soldenkoopjes te halen? Hier enkele tips:

verder lezen

Wilt u ook als eerste op de hoogte blijven van alle imagonieuws, straffe campagnes, interessante publicaties en profiteren van unieke aanbiedingen en diensten op maat van uw noden? Twizted Quarterly houdt de vinger aan de pols en brengt u elk kwartaal up to date via uw mailbox.

naam
emailadres