De baard van zijne hoogheid Prins Filip

door Kirsten Ujvari 11 August 2009 0 reacties

De laatste dagen is er weer heel wat commotie over de baard van onze kroonprins Filip. Er werd in de media weer veel speculaties gemaakt over het wel en wee van de haargroei van onze prins. Is dat goed? Is dat mooi? Wat zit er achter? Nieuw modeverschijnsel?…

Over het goed en slecht vinden van de nieuwe look valt er eigenlijk toch geen uitsluitsel te geven: De gustibus non est disputandum. Als imagoconsulente kunnen we u wel meegeven dat een baard wel degelijk een grote impact kan hebben op uw uitstraling.

verder lezen

Barack Obama: Is de glimlach niet meer genoeg?

door Kirsten Ujvari 28 July 2009 0 reacties

De Amerikaanse president Barack Obama moest al veel van zijn populariteit inleveren sinds hij in januari aan de slag ging. Na de eerste zes maanden duiken overal polls op die aantonen dat de hype rond Obama stilaan voorbij is. Obama zou volgens enkele polls 55% minder populair zijn dan zijn voorganger Bush (toen hij een half jaar president was).

verder lezen

Welke vorm van reclame vertrouwt uw consument?

door Stef Verbeeck 15 July 2009 0 reacties

Een tijdje geleden woonde ik op het Vlaamse JCI-congres in Genk een geweldige presentatie bij van een spreker die werkt voor Franklin Covey. De presentatie met de titel “Leading at the speed of trust” was mij op de lijst met uit te kiezen sessies al onmiddellijk opgevallen, omdat vertrouwen nu eenmaal één van de meest belangrijke facetten is in de marketing van merken en producten.

verder lezen

Doe de fake glimlach test en ontdek of jij een valse van een echte glimlach kan onderscheiden

door Kirsten Ujvari 14 July 2009 0 reacties

De glimlach is dat onderdeel van onze lichaamstaal dat ons onder andere toegangelijk, sympathiek en charismatisch maakt. Zie maar naar de befaamde glimlach van Barack Obama die de wereld veroverd heeft.
Een glimlach is dan ook zeker niet te onderschatten. Maar kan jij altijd glimlachen?

Ik niet hoor. Een glimlach is een signaal van plezier en blijdschap en als optimistisch persoon tracht ik wel zeer blij door het leven te stappen, maar een mens is maar een mens en af en toe moet ik toch ook wel mijn glimlach van zeer diep in mij halen.

verder lezen

Twitterature en 5 andere straffe Twitter cases

door Stef Verbeeck 02 July 2009 3 reacties

Nu het zomer is barsten de laatavonddiscussies weer los op zwoele terrasjes overal ten lande. Eerder deze week besprak ik met een goede vriend het nut van sociale media en Twitter in het bijzonder. Mocht u zelf bij de groep mensen horen die denkt dat Twitter een fruitig ijsje dan wel een nieuwe gsm is leg ik om te beginnen graag even uit wat Twitter juist is. Het betreft -na de hypes van MySpace, Youtube en Facebook de voorbije jaren- dé sociale media hype van 2009, een microblogplatform waarop u in 140 karakters uw ei kwijt kan bij uw followers.

verder lezen

Fashion trends voor herfst/winter 2009-2010

door Kirsten Ujvari 04 June 2009 0 reacties

De modeweken voor herst/winter 2009-2010 zijn weer al een tijdje voorbij. Tijd om dan ook een reeks komende modetrends voor jullie op een rij te zetten:

Jaren ‘80

Op de catwalks voor winter 2009-2010 zagen we vooral veel invloeden uit het verleden.De modeontwerpers lieten zich inspireren door de jaren ‘30, ‘40, ‘60, ‘70, ‘80 en ‘90. vooral de jaren ‘80 waren weer erg aanwezig net zoals het vorig seizoen. Natuurlijk wel in een vernieuwende en gemoderniseerde vorm.

Door deze 80’s invloed zijn stevige schouders met enorme pofmouwen of valse vullingen terug te vinden! Dolce & Gabbana bouwden hun hele show op gigantische schapenboutmouwen vol lucht. Fendi monteerde de vullingen zelfs duidelijk zichtbaar bovenop de schouders van jassen en jurken.

verder lezen

Wilt u ook als eerste op de hoogte blijven van alle imagonieuws, straffe campagnes, interessante publicaties en profiteren van unieke aanbiedingen en diensten op maat van uw noden? Twizted Quarterly houdt de vinger aan de pols en brengt u elk kwartaal up to date via uw mailbox.

naam
emailadres